Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

søndag 13. februar 2011

Mammas dag!

Feires dere med brask og bram i dag, alle dere fine mammaer?
Her i huset benytter vi enhver anledning til: 1. Festligheter 2. Kake 3. Kos.
Så det er altså programmet for kvelden, hihi!

Kirsebærgrein på bilde fra den nye boken The Hummingbird Bakery - Kakeboken.
På torsdag var det boklansering på United Bakeries. Vi Nib-jentene var dessverre litt for sene til selve lanseringen, men vi koste oss uansett med deilige bakevarer og finfine bilder av SØTE kaker!



Hipp hurra for dere på morsdagen!
Søte klemmer, blomster, kaffe og kake til dere alle sammen fra oss på Nib.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelige bilder, dere er så flinke nib damene;)) Klemmer fra Wilhelmine

Unknown sa...

Takk det samme !!♥
NYDELIGE bilder, til å bli glad av!!
Her i huset blir man satt pris på, eplepai med sirupglasur og vanilje-is så kom min kjære mamma hit så da fikk jeg feiret henne også !♥ En perfekt dag!
Nyt morsdagen og ha en superduperflott ny uke!!
Klem Anki

mamma4life sa...

Kjempefine bilder =)
Hatt en kjempefin morsdag her også med klemmer, gaver og sselvskrevne kort som rører et mammahjerte!!!

HegeO sa...

Gratulerer med morsdagen- hurra for flinke NIB damer !
Klem fra Hege.

Junk De Lux sa...

Hei snillinger og gratulerer med dagen:)
Lurte på om jeg kunne bry dere med å sjekke under hvilken kategori min blogg ligger hos dere? Finner meg ingen plass jeg:(

Stooor klem!

Tove sa...

gratulerer med morsdagen i går til dere også:) Og nyyyyydelige bilder du/ dere har tatt!!

Unknown sa...

Takker :)
Hurra for alle mødre ja, og fin valentins i dag;)
Herlige bilder.

Veronica sa...

Herlig innlegg på en herlig dag. Ønsker dere en fin valentinsdag i dag! Håper dere snart ser på min søknad om medlemskap i Nib med bloggen sørlandssjarm. Vil så gjerne være med =)
Klem fra Veronica,