Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 18. april 2012

Colour addict: Galleri II

Neste galleri ut i dag dere! Ikke alle bidragene er like fargesterke i dette galleriet, men man kan jo være colour addict selv om det ikke er flater og møbler som står for fargeinnslagene. Med farge på detaljene, eller kanskje til og med bare på ett eneste møbel,  får vi allikevel den gode stemningen og effekten fargene har på oss.

FOREVER LOVE


HELT PÅ TOPPEN


KNITTED SWEATHER


BITS N` PIECES


HEGE IN FRANCE



KRONPRINSESSENE


BANEBAKKEN


FEIEN OG FJONG


EDDAS


HVITE TULIPANER



19 kommentarer:

Hilde - Feien og Fjong sa...

Stas :-) takk for galleriplass! Mange favoritter her og. Venter i spenning på finalister.

Signe sa...

SÅ mye lekkert å hvile blikket på!
Selv holdt jeg en knapp på både Feien og Fjong og Hvite Tulipaner i finalen - så nå er jeg spent på å se hvem som endte opp der :)

Hilde - Feien og Fjong sa...

Åå takk :-) Det føles som ein seier berre det ;-)

Hvite tulipaner sa...

Såå stas å være med i galleriet, 2 mnd på rad;)
Tusen takk fine NIB-jenter!!
Satser på finaleplass neste gang, hihi:P

Anonym sa...

Så mange fine bilder!!!
Herlig 2. Galleri... :) :)

Stor klem

Manuela Hardy // Mrs. Hardy sa...

Heges gule sløyfe... Say no more.
Mange fine her og!

Maya: sa...

Gurimalla, det finnes så mange flinke folk! Oppdager stadig nye blogger gjennom utfordringene her inne. Blir nesten "too much"!

Maya

Hege Morris sa...

Tusen takk for at jeg fikk være med på galleriet igjen!! Kjempe moro! Mange favoritter her! klem Hege

tonje boganes sa...

Masse fint! Og to av mine favoritter her!

KROnPRINSESSENE sa...

Å, så stas å være i galleriet, blant så mange fininger ;)
Gleder meg til å se finalistene.
Må jo bare bli bra ;)
Klem May Helen

Tone sa...

Så gøy å plutselig se sofakroken vår i galleriet!!! :) Haha - det hadde jeg ikke forventet. Masse herlig fargeinspirasjon denne måneden. Tusen takk for det!! :)

(eddas) sa...

Tusen takk for GalleriPlass,er STAS!
Spent på finalen...
ha en fin kveld...:)

designhund sa...

er så mange flinke bloggere altså,
dette er gøy!

Lisette sa...

Kule innslag;) Lykke til....gleder meg til og være med neste gang;)

Johanna sa...

Lekkre bilder! Er masse flotte blogger der ute !

Fargebarn sa...

Mange flotte bilder her. Finalistene må være gode for å hamle opp med mye av dette!

Heddas gode grunner sa...

Jeg lar meg imponere gang på gang -det er så mange flinke!! Herlig å få servert alle disse nydelige bidragene på rekke og rad!

Hildemor sa...

Wow så mange flotte bilder, blir spennende å se finalistene:)

MittLilleHjerte sa...

Utrolige fine bilder dere tar :)Har mine favoritter;) Så dette blir kjempespennende :))
Klem Janne