Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

fredag 1. juni 2012

UTFORDRINGEN JUNI - HAGE/UTEPLASS

Er dere på vei ut, interiørmessig?

Noen har allerede funnet frem solskjerming og myggspray. Andre må kanskje lete frem et smash bilde fra i fjor. Uansett hvilken breddegrad du bor på, håper vi du har lyst å vise frem din hage eller uteplass!

Denne måneden samarbeider vi med SKEIDAR. Det lukter hundekjeks, solkrem og fine premier av denne utfordringen.

På vei ut? Bilde fra Sanna & Sania.

Noen tips for de som vil konkurrere helt i toppen: Bildet må være minimum 500 px bredt. Husk å fjerne kopisperre. Lager du collage, legger inn vannmerke, eller tar bilder i mørket er det lite sannsynlig at du kommer med i galleri eller finale. 

Frist for å delta er 8.juni kl. 21


31 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Johoo!! Spennende!!! I like :)

Tove `blogg verden sa...

Glder meg å se og få masse inspirasjon :) Spørs om jeg rekker denne....har jo vært snøvær her denne uken....
God helg alle sammen :)

Helene jublendeskaperglede sa...

Spennende med alle utfordringene dere har :) Jeg lurer på en ting, når tar dere opp nye medlemmer? Jeg har tittet på det siden jeg startet denne bloggen, og hver gang jeg er inne står det at dere skal oppdatere derfor blir ikke nye medlemmer tatt inn.Er det meg som ser på feil sted eller gjelder dette fremdeles?

Unknown sa...

Det blir inspirasjon for med denne gangen!! Gleder mer til å se alle de finer bidragene! :)

Vicky

Lene sa...

Tror jeg skal stå over denne. Dere hadde skjønt det om dere hadde sett ute her. *ler* Men gleder meg til å se flotte bidrag! Tipper det er mange som har det fint ute!

Linda sa...

Jippi, gleder meg til å se alle de fine bildene som kommer inn! Masse, masse inspirasjon for en kommende uteplass her. Satser på en slik utfordring neste år også ;)...pssst; her er det nemlig mest bare utgress for tiden!

sewa mobil jakarta sa...

Very nice, thanks for sharing.

Villa Waleur sa...

Så utrolig mange flotte bidrag. Hadde jeg hatt en hage så skulle jeg deltatt.. om 2-3 år kanskje.. hihi

Liv Myredal sa...

så gøy det er å følge alle disse flotte bloggene. Jeg har lenge prøvd å bli medlem selv, men får bare beskjed om at ny plattform er underveis. Kan dere antyde når den er ferdig? Mvh Liv/Gullstolen

Kari sa...

Lurer veldig på det samme som Liv over ;o) Jeg har også prøvd leeenge ;o)
Mvh. Kari, anno1930

NIB sa...

Hei:)

moro at så mange er med i utfordringen! jippi!

vi vet desv ikke når den nye bloggen er på plass, men lover dere at det vil syns veeeldig godt når den er klar:) vi håper jo at det er nesten hver dag nå:)

før det får vi ikke lagt inn noen medlemmer, siden blogspot har laget en maksgrense for rollene, som er langt under det vi har i dag, så vi får bare error, error, error:)

jublendeskaperglede(Helene) sa...

Ok, takk for svar :)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så mange fine bidrag!
Inspirerende ♥

Unknown sa...

Fin utfordring!
Her ute er det ikke så veldig fint enda, men det blir det kanskje, får se om vi rekker det ;)
God uke!! Klem

takhøyde sa...

Herlig utfordring!!
Jeg har 3 uteplasser - håper det er ok at jeg deltar med 3 bidrag!!
klem Heidi :)

JeanetteCEB sa...

Så mange nydelige bidrag.
Kunne ønske jeg kunne deltatt, men vi skal begynne å flislegge terrassen neste uke så får bli med neste gang.

Bodil sa...

Så mye fint, herlighet;-) må hive meg på her ja.
Et spm bare, hvordan får en fjernet kopisperre?
Klem Bodil

Nostalgia sa...

Hei NIB :-)
Linken til 114. skal være denne ...
http://nostalgiasverden.blogspot.com.es/2012/05/mitt-nye-plantebord.html

Kan dere rette opp ?

Mvh
Synnøve

NIB sa...

Hei:)

Utrolige linker og bilder!

Vi pleier å si at det er ok med to bidrag pr blogg:)

Jeg vet faktisk ikke hvordan en tar bort kopisperre, siden vi aldri har brukt det på NIB. Kanskje noen vet?

Skal fikse linking i morgen, nå er det bare en rask tur innom før kvelden:)

Solveig

Tino sa...

Spennende utfording!
Jeg fikk lagt inn feil bilde på mitt bidrag og legger inn et nytt istedet. Kan dere fjerne det første(nr 32) slik at jeg ikke har 2 innlegg?
Klem T

Unknown sa...

Min link kommer ikke opp! :( har prøvd 2 ganger!

Hege Morris sa...

Spennende! Jeg sliter litt for det regner.. ops! hx

Hege Morris sa...

Fikk tatt noen bilder etter tordenvær og masse regn..
Kan dere hjelpe meg med bildet mitt på linken er dere snille... Den ser helt grumsete ut jeg vet ikke hvorfor. klem Hege

Nostalgia sa...

Heisann :-) Linken min er fortsatt feil. På et av mine to innlegg er det et bilde av et plantebord, linken skal være denne :

http://nostalgiasverden.blogspot.com.es/2012/05/mitt-nye-plantebord.html

Nostalgias verden :-)

NIB sa...

Hei Nostalgia:) Jeg hadde glemt å trykke på en apply-knapp:) Nå tror jeg den er i orden?

Linda: Du hadde kommet med begge gangene, så jeg slettet en av linkene:) Siste bidrag vises øverst.

Tino: Det er i orden:)

Hege: Jeg la inn bildet på nytt - håper det ser bedre ut nå:)

klem i kvelden!

Frk Elton sa...

Hei :)
Håper det gikk greit at jeg slettet det forrige bidraget mitt og la til ett nytt, var ikke fornøyd med lyset i bildet og måtte knipse nye i sol ;)

En gøyal utfordring!

Klem Janne

NIB sa...

HELt ok det vettu Frk Elton! Herlig at du er med:)

Nu er det fredda! Håper din er fin!

Roser og Patina sa...

Jeg har lagt ut feil link til mitt siste bidrag nr 2. Riktig adresse skal være http://roserogpatina.blogspot.no/2012/06/en-sitteplass-ved-maneskinnbedet.html

Er det for sent å fikse på??

Roser og Patina sa...

Jeg slettet linken som var feil og la inn bidraget på nytt. Håper det er i orden! Klem fra Ellen.

Sjarm og Glede sa...

Så herlig med så mye uteplass inspirasjon ;-)

Rett før 17 mai hadde vi gravd opp hele Hagen, for å lage ny. Så har ikke noe å vise fram ;-) får se i morgen, kanskje jeg klarer å seg ett innlegg om det allikevel ;-)
Ønsker alle en god natt ;-) Klem Hilde

h.espe sa...

Her har det skjedd noe med opplistingen av bidrag - linker plasser overhode ikke til mange av bildene som er i listen...

Forøvrig - utrolig masse flotte bidrag!