Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

lørdag 18. august 2012

#LOVEIKEA


I går hadde NIB en egen dag på TEKSTILERIET. En dag så stor at den fikk sin egen #ikeanib i tillegg til #loveikea vi allerede har holdt på med en god stund. Instafeber altså!

Først workshops, så bloggetreff.

Først ut var workshops. 

LIDYLL viste hvordan en kan lage festkleshengere. Blomstene vi festet på var en storhit! Bak ser du klesstativ brukt som romdeler.


AN-MAGRITT laget de fantastiske sky-putene. Vi sydde maskinene helt hete.


MED ET LEKENT SINN fornyet med stoff og stiftepistol. Her gikk en guttegjeng intenst inn for oppgaven. Cool!

Etter timer i systuen kom kveld og bloggetreff.

BY FRYDS vindusutstilling gav det perfekte bakteppe for en skikkelig jentefest.



Herlige, flinke kommunikasjonssjef i IKEA, Camilla Lindemann og Siv Egger.

Sitat Camilla: "Jeg har nettopp vært i mammapermisjon, og hva skulle jeg gjort uten dere interiørbloggere?"

Vindusutstillere og workshopsholdere. Fra venstre: An Magritt, Med et lekent sinn, By Fryd, Kjerstis Lykke, Mollys bubble, Dotty Love. En god klapp og gavekort i posten fra Ikea.

Fine, fine jenter har gitt puls og trøkk på Tekstileriet. Neste uke kommer alle vinduene, og mer om workshopsene her på NIB. Vi NIBjentene er så stolte av det som er blitt vist frem i tekstileriet.  GLED dere!

FABELAKTIV vant den særdeles uhøytidelige kåringen av "Den mest interiørbloggete interiørbloggeren".


Har Camilla Lindemann hengt seg på den sosiale mediabølgen?


Siv Egger var gjestedommer i utfordringen - her fotografert idet festen er på vei videre ut i Løkkakvelden. Det blir iitt fart uten trønderbart!

Bra dag - bra fest - bra hodepine dagenderpå.

Vi er på Instagram som NIBSOLVEIG og NIBANNHELEN - følg oss, følg oss, følg oss!
Ellers #NIBIKEA og #LOVEIKEA - enjoy!

9 kommentarer:

Unknown sa...

Takk for en superkoselig kveld! Jeg må vel starte opp igjen så jeg får vist de kule bildene som vi tok ;)

Gleder meg allerede til Bergensturen!

NIB sa...

Hihi, ja bildene deres var hæla i taket;-)

Bergen blir supermoro!! Så kult at du skal dit du også:)

klemsi, AH

Myke minutter sa...

Igjen takk for superbra treff! Jeg har ikke hatt det så gøy på lenge :) Gleder meg også veldig til å se mange igjen på messen i Bergen, byen i mitt hjerte. Klemmer

Unknown sa...

Skulle gjerne vært der, alltid kjekt å treffe noen av dere andre bloggere!

Livet i Metbäcken sa...

Var et kjempekoselig bloggtreff! Bra arrangert og gjennomført :)

Ellers en liten kommentare bare (: Tror det var Siv som akkurat hadde vært i mammapermisjon og lurte på hva hun skulle gjort uten nibbloggene.. :)

Ha en flott uke!

Klem

tonje boganes sa...

Så supergøy ut! Skulle gjerne vært der!
Kjekt Maia vant kåringen

Marits Hverdagsgleder sa...

Ser ut som dere hadde en vellykket kveld. Leit at jeg ikke kunne komme, men sånn er det noenganger. Kul skypute forresten :)

Fabelaktig sa...

Takk for en fantastisk kveld! Så stas og gøy :)

Gleder meg til februar *fnis*

-Maia

Karlotte sa...

Takk for en herlig kveld jenter!! Den kjentes langt utpå lørdagen.... Uformelt, morsomt og fine, fine folk :-)