Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 19. september 2012

FINALE: INVITER

Dere er invitert til disse ti f a n t a s t i s k e bloggerne! Nå er det bare opp til dere hvem dere har aller mest lyst til å besøke en høstdag i september. S.U innen søndag 23. kl. 21, da stenger avstemmingen.

Det hotteste på to bein borte i Nydalen, nemlig ELLE Decorations redaktør Live Brekke har valgt ut en fab bukett finalister og skrevet en hyggelig hilsen til hver enkelt. Stem - stem - stem!

Vinneren av denne månedens Utfordring vinner et gavekort fra STAPLES på. kr. 5000.
I tillegg kan alle dere som har deltatt være med på FOTOKURS i regi av CANON/STAPLES.
Kursene vil avholdes i Oslo, Stavanger, Bergen og Kristiansand, og være spesialtilpasset interiørbloggernes behov. Gode rabatter og bloggeskravlings, jippi! Les mer HER.
 

1. RALFEFARFARS PARADIS

Her får jeg en deilig sensommerfølelse, og den er viktig å holde på. Liker at det både er delikat, enkelt og poetisk. Alt ser veldig naturlig og lite pretensiøst ut, og det er et stort pluss!


2. SVENNGÅRDEN

Et delikat hjem med et innbydende bord. Liker veldig godt materialmiksen med de metalliske stolene, trebordet og saueskinnet. Glamorøst og naturlig. Når er det middag?

3. MAMMA TAMO

Den heklede dekkebrikken og den knallrosa orkideen står i en utrolig fin kontrast til det fantastiske og grafiske servise med 60-talls mønster! Noen som kan svare meg på hvor jeg får kloa i det?


3. AN-MAGRITT

Elsker paletten i blått, svart, beige og hvitt. Den beige linduken gjør seg utrolig fint mot de svarte stolene og det sobre mønsteret på serviset. Og selvfølgelig den fantastiske kaken med blåbær.

5.ANETTES HUS

Ser for meg at det er en deilig høstsuppe som serveres på dette kjøkkenet. Jeg liker den hvite, polerte enkelheten mot gråtonene og detaljene i tre.

6. HOKUSFILIOKUS

Hallo egg og bacon! Maskulint og grafisk, men samtidig delikat. Her falt jeg for avisduken, det mørke glasset og saltbeholderen i kontrast til trefjølen. Jeg fikk lyst å nyte en lang søndagsbrunsj rundt dette bordet. Regner med at Martin også er ganske fornøyd!

7. PANTONEJANE

Rosa og brunt er utrolig fint sammen, og gjett om tennene løp i vann da jeg så dette bildet! Den polerte, rosa retrokoppen står som en fantastisk kontrast til den skrukkete linduken og den rustikke tallerkenen. Koselig og sofistikert!

8. SOMMERLYST

Jeg klarer ikke å la være å la meg imponere av alle som klarer å lage slike barnebursdager. Hadde datteren min vært en gutt, hadde hun virkelig synes jeg var verdens beste mamma. Detaljene snakker for seg selv!

9. MARIE FRIIS

Her var det både den rustikke høstfølelsen med tre, epler, og de fine stearinlysene jeg falt for. Her har man virkelig lyst å sitte. Ser for meg at gjestene kommer til å sitte rundt dette bordet i timevis.

10. LIDYLL

Pasteller må brukes med omhu og kan lett bli for sukkersøtt. Her er de brukt på en fin måte — med grafisk typografi og en sterkere kontrastfarge.


39 kommentarer:

Lidyll sa...

HUrrraaaaa!
Nå holdt jeg virkelig på å falle av stolen her jeg sitter!;)

...tenk å være plukket ut til finalen! I så godt selskap!

Tuuuusen takk!
Dette er en ære!
*smile*

cathrine - trettien [31] sa...

Har avgitt min stemme ;) Helige og varierte finalister, gratulerer til dere alle!

Høytrykk sa...

Gratulerer til fine finalister!! Flotte bilder!

Live Brekke: Serviset i bilde nummer 3 er fra Marimekko. Fås kjøpt f.eks hos Illums.

FJELLBY sa...

Liker seviset fra Marimekko! Tidløst i mine øyne.

Og hei; en fjellbyfjøl jo!


*smil

I`Døsset sa...

Fantastiske finalister. Lykke til alle sammen

Bratte Bakka sa...

Nydelege var dei!!!!!

Monica/ Twist sa...

Jeg har stemt! Gratulerer til dere alle!

Anonym sa...

Så utrulig flotte bidrag:)

Maya: sa...

Dette blir vanskelig altså, her var det så mye fint! Jeg tror ikke jeg klarer å velge jeg. Må tenke litt på på det faktisk. Enn om jeg kunne hatt noen bordekking-gener a gitt!

Unknown sa...

Her var det mye fint, blir ikke lett å finne en favoritt. Må nok se litt mer på dette.

Kjære NIB jenter, var det ikke så at bare de 30 første som meldte seg på i hver by fikk fotokurs? Jeg sendte mail til Staples 8 september og har ennå ikke hørt noe fra dem. Så jeg er jo spent på om jeg klarte å kapre meg en plass eller ikke. Vet dere om de som har fått plass på kursene har fått svar ennå?

NIB sa...

Supervanskelig å velge favvis, helt enig med dere! Flinke folk altså!

Ang fotokurs:
Jo, de 30 første i hver by får plass! Det er ikke helt telt opp enda, men dere får vite om det:))

Sommerlyst sa...

Ååå så utrolig gøy å bli plukket ut til finalen!!

Tusen tusen takk!

Så kjekt at bursdagsbordekningen min klarte å nå opp blant alle disse fantastiske andre borddekningene!!

;D




Hege Morris sa...

Gratulerer alle sammen! Utrolig mange fine både i finalen og på galleriene. Har stemt! Lykke til! klem Hege x

Svenngården sa...

Ååååå, heite!! Så gøy!
Tuuuusen takk!!! :) :)
Det var jo ekstra stas å bli finalist her, for jeg ELSKER å invitere :D

Å i utroolig flott selskap er jeg også!
STAS!

pusat baju muslim murah tanah abang sa...

i love your blog, to express your views, this is the correct way.

n i n a s hjem sa...

Min stemme er gitt :)

an-magritt sa...

Dette må feires med kake!!
Tusen takk Live, jeg blir stolt og utrolig glad.

Nordisk rom sa...

Mange fine her!
Har to favoritter....hmm..
Marimekko serviset får du her hos meg, Nordisk rom på Os. Men det er vel noe langt borte vil jeg tro for dere hos Nib, så da anbefaler jeg gjerne Marimekko butikken i Hegdehaugsveien eller i Bygdøyalle, egner med de har det begge steder. Om dere bor i Oslo da:-)
Beste hilsen Katrine, Nordisk rom

designhund sa...

himmel & hav så mange fine bidrag!!!!
alle er jo kjempefine…søren ikke lett å velge…
HEIA FLINKE BLOGGISER;)

tonje boganes sa...

Gratulerer til de flotte finalistene! Jeg har gitt min stemme:)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Wow - fantastiske bidrag!!!!!! Gratulerer alle sammen!!

Jeg har stemt på min favoritt :)

Kreativ-i-tet Ann Merete sa...

Kjempefine bidrag! Vanskelig å velge en favoritt, men nå har jeg stemt :)

ralfefarfars paradis sa...

Så kjekt å bli plukket ut, tusen takk;) Jeg skal absolutt lage sjokoladekaken til an-magritt så fort jeg får stekeovn- ser bare farlig god ut;)

Junk De Lux sa...

Sååå masse flott! Må allikevel si HEIA HALDEN!! :)

Malin sa...

wow! så masse fint. Eg sliter med å bestemme meg for kven eg skal stemme på..

Fargebarn sa...

Gratulerer så mye til finalistene. Flotte bidrag. Nå har jeg stemt på min favoritt! :)

marie sa...

Så fantastisk å få være med i å godt lag.

KROnPRINSESSENE sa...

Gratulerer alle sammen med finaleplass og inspirerende bidrag ;-)
Jeg har stemt og gleder meg til resultatet.
Lykke til alle sammen!
Klem May Helen

Jane sa...

Nå var det like før jeg gapet på meg en låsning i kjeven her. Jeg hadde ingen anelse om at jeg var med i finalen. Så utrolig gøy :) Yeeeeiijj :)
Også så mange flotte bidrag a gitt.

Silje/whippetliv sa...

Så utrolig mange flotte "invitasjoner" : )) Innmari inspirerende og koselig å scrolle seg nedover, altså : )) gøy!

Masse lykke til flinkiser! (det er jo i grunn seier nok å havne i finale, hva?)

hilsen Silje.

Mamma Tamo sa...

Wow! Så gøy å bli plukket ut til finalen! T usen tusen takk til ELLE decorations go Nib:)
Klem fra mammatamo

Manuela Hardy // Mrs. Hardy sa...

Så heldige og fine finalister!
Stemme avgitt. Var en som "tok kaka" ;)

christina eng hauge sa...

Vi har en del på Den norske husfliden i Oslo også :)

adales verden sa...

Så flotte bidrag!! Min stemme gikk til Ann magritt denne gangen! Lykke til alle flinkiser!

GundaM sa...

masse fint men er glad i kake....


artige utfordringer!!

Merete sa...

Gratulerer til alle fine finalister! Sååå inspirerende!
Min stemme er avgitt! Det var min favoritt med én gang jeg så bidraget ;-)

Lykke til!!

Merete

Unknown sa...

Så mange fine bidrag. Jeg vet hvem som er min favoritt ja :)

Oslopiken sa...

Flotte finalister!
Men sjørøverselskapet kunne vel like gjerne vært en jentebursdag, eller hva? Føltes som en litt innskrenkende bildetekst.

mellaogmalla sa...

Så mye fint!!
Stemme avgitt:)