Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

søndag 16. september 2012

GALLERI II: INVITER

Nok en goood gjeng gallerister! Hjelpes, så mye inspirasjon vi får via Utfordringen!

Om dere ikke har fått med dere denne månedens premier, anbefaler jeg forresten å ta en titt HER!
Det fyller seg veldig opp på fotokursene, kjemperespons!! Det hadde vært supermoro om dere skrev et hint i kommentarfeltet også, dere som har meldt dere på kurs. Gleder oss til å treffes! Vi kommer til å sette en frist for påmelding, mer om det i morgen. Så lenge: Nyt fantasisk fine galleribilder.
 

KIKKIS PLANET


HIGH HOUSE THAN RADIO


GUNDA M


RE:SIGNERT


SOFIE MED S


KASPARAS REGNBUE


HANNES DAGBOK


GODE GRUNNER


DRAUMESIDENE


LIVET PÅ BENGTGÅRDEN


BREKK


I DØSSET


JORDBÆRPIKEN


KRONPRINSESSENE


PERLER PÅ EN SNOR


GOD søndagskveld til deg!
 

31 kommentarer:

Junk De Lux sa...

Tusen takk for at dere tok meg med i galleriet!!
Her var det så masse flott, blir spennende å se finalistene i morgen:)

Fiiiin søndagskveld!

I`Døsset sa...

Å så koselig å bli med i galleriet, tusen takk. Mye flott inspirasjon. Blir spennende å se finalistene.

Kikkis planet sa...

Så mye fin inspirasjon! Flott, variert, og flere av mine favoritter her!

Hilde - Feien og Fjong sa...

Ooh - mykje lekkert her óg ja. Tenkte eg skulle melde meg på kurs i Stavanger. Får aldri nok av foto tips. Bør vel ikkje væra noko problem om ein ikkje har Canon, eller?!

tonje boganes sa...

Igjen; fantastiske flotte galleribilder! Gratulerer så mye til galleriistene!

Kaspara sa...

Heisan'
Tusen takk for galleriplassen, Nib-jenter!!!
Stas å være blant så mange fine bilder.
Finfin kveld til dere!
Klem fra Kaspara

Høytrykk sa...

Så mange fine bidrag her. Min absolutte favoritt var her, så nå lurer jeg veldig på hvem som har klart å klatre til topp 10.

Fin ny uke til dere!

KROnPRINSESSENE sa...

Tusen takk for at jeg fikk være med i dette flotte galleriet :)
100% pure love to you girls ;)
Følger spent med på morgendagens finale og ønsker alle lykke til!
Og ja, jeg har meldt meg på fotokurset.
Klem May Helen

Anonym sa...

Ojojoj....jeg fikk galleriplass! Tusen hjertelig takk - det hadde jeg aldri ventet. Det var jo så utrolig mange fine bidrag:)

Lykke til alle som venter på finalistene i morgen - skal bli spennende å se!

Ha en fin søndagskveld:)

Bringen Blomster sa...

Det siste bildet var så søtt og morsomt :))
Mange fint bidrag!

Synnøve

NIB sa...

Hei dere:)

Gøy dere liker:)
Utrolig mange fine denne gangen (også). Er jo alltid det!!

Hilde: Nei, tror ikke det gjør noe om du ikke har Canon. Gøy det blir!

NIB sa...

Kikki:

Måtte oppdatere innlegget! Bidraget ditt måtte selvfølgelig også med! Lå klart i mappen, men fikk det ikke med i stad. Nå er det på plass:) Selvkrevent!

Jeanette sa...

Utrolig mange fine bidrag!Min favoritt var her,så er kjempe spent på finalen i mrg.Jeg har meldt meg på fotokurs i bergen:)


-Jeanette/Mi casa es su casa-

Elin | Draumesidene sa...

Takk :)

e

high house then radio sa...

Så gøy! Tusen takk for galleriplass - det var uventet:)
Her var så mange fine bidrag, inkludert min favoritt. GLeder meg til å se finalistene.

Unknown sa...

Ååå, hurra, så gøy å få komme med i galleriet!!! Tusen takk! Mye invitasjonsinspirasjon her! :)

perler på en snor sa...

Ja her var det mye fint, og veldig inspirerende! Så utrolig gøy å få galleriplass, tusen takk!!:)

(eddas) sa...

Masse flotte fine gallerister....
Har sendt en mail til Staples Alnabru den 10 sept. ang fotokurset.
Men ikke fått noen svar på mailen?
Fin dag til dere......

Heddas gode grunner sa...

Så gøy å få plass i galleriet!! Takk! Stolt av å få plass sammen med så mange fine bidrag :)
Jeg har også meldt meg på fotokurs i Oslo, men ikke fått noe bekreftelse på at jeg har fått plass.. Får vi det tro? Hadde vært veldig gøy å få være med! (selv om jeg har NIkon kamera... :) )
Stor klem fra Hedda

cathrine - trettien [31] sa...

Jeg har meldt meg på kurs i Stavanger ;)

HusmorDronninga sa...

Så mange flotte bidrag altså!

Jeg har også meldt meg på kurs i Oslo.. Men har ikke fått noe tilbakemelding på plass..

Anette Willemine sa...

Enda flere flotte gallerister. :o) Spennende med finalen, fortsatt mange fine igjen å velge blant.

Gleder meg masse til kurs med Canon hos Staples, i Oslo. :o)

Fortsatt fin kveld til dere, jenter!


AW

Myke minutter sa...

Jeg har meldt meg på fotokurs hos Staples i Oslo! Men ikke fått noe svar. Håper det er plass :)

Unknown sa...

Så utrolig mange flotte gallerister!
Har meldt meg på fotokurset i Stavanger, men har ikke fått svar. Krysser fingrene for at det er plass

Fin fin kveld

Klem

Linnéa sa...

Mange fin bidrag her og, folk er så flinke!
Jeg har meldt meg på fotokurs :)

NIB sa...

Så moro å se hvem som skal på kurs:)

Vi vet at de jobber med innholdet i Canon nå, så dette blir spennende!

Dere som har meldt dere på, men ikke fått svar enda! Det kommer:)

Klæm fra meg! :)

Jeanette sa...

Jeg fikk som tilbakemelding at vi fikk svar innen 1.oktober,når det gjelder fotokurs:)


-Jeanette\Mi casa es su casa-

Hjertebank sa...

Jeg har meldt meg på i oslo og fikk svar at endelig svar kommer innen 1. oktober :) håper jeg får plass!! Masse superfine galleribilder altså!! Men nå er jeg SÅ spent på finalistene at jeg nesten ikke holder ut!! Når kommer det finale innlegg??

Brekk sa...

Tuuuusen takk for galleriplass! Det var en uventet overraskelse!

Ragnhild

★ Leonore ★ sa...

WOW! Så masse herlige bilder.
Denne måneden rakk jeg ikke å være med i utfordringen, men tenker at mitt bidrag uansett bare hadde forsvunnet blandt alle disse nydelige bildene uansett... :)
Mange flinke folk som bidrar med fantastik inspirasjon!

Kikkis planet sa...

Men i alle dager... Jeg har da kommentert på dette tidligere, og da mener jeg bestemt at jeg ikke var med i dette galleriet? Heh - så det plutselig da jeg sjekket den nye bloggen i dag - TUSEN takk (bedre sent enn aldri??) for at jeg ble plukket ut! ;)