Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

lørdag 1. september 2012

UTFORDRING SEPTEMBER: INVITER!

Vi kan ikke fortrenge det lenger; høsten er her! Mer innekos, mer stearinlys, mer god kaffe i koppen og mer ullteppe over beina igjen. Ikke minst er det hyggelig å invitere folk hjem når høststormene suser synes jeg.

Denne måneden håper vi du har lyst til å invitere oss hjem, sånn billedlig talt. Vi er superglad i å komme på besøk, enten det er på uformell lunsj, fin middag, jentekveld, barnebursdag, fredagskveld i sofaen eller bare til en prat. Når synes du det er hyggeligst å invitere, og hva gjør du for å skape godstemningen?
 



Jeg inviterer til jentekveld med minimarengs som bordpynt. En gammel planke jeg har funnet ute veikanten er malt i fargen Kirsebærblomst fra FARGERIKE, og jeg bruker den som litt røff bordpynt mot alt det andre sukkersøte. Servicet fra Day og vintageteppet er begge deler fra ZANZ.

Vi gleder oss til masse deilige, inspirerende bilder. Dere kan legge inn bilder i linkyen under frem til 7.september kl. 21.  Deretter velger en spennende gjestedommer ut 10 finalister, vi viser frem galleri og kårer til slutt månedens vinner.

Bildene må være tatt av deg fra eget hjem eller hytte. Hvis du vil være med  helt i teten om galleri- eller finaleplass bør bildet være tatt i dagslys, være uten vannmerker og minst 500 px bredt. Har du kopisperre er det sjeldent ditt bidrag går videre.










 

27 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Kjempespennende tema :) Blir gøy!!

Bodil sa...

Så gøy tema!!
Jeg har spurt om d før, hvordan finner vi ut at d er kopisperre på bildene?

Bodil sa...

Så gøy tema!!
Jeg har spurt om d før, hvordan finner vi ut at d er kopisperre på bildene?

Kikkis planet sa...

Så gøy tema - og kjempeinspirerende bilder!! Dette må jeg prøve å få blitt med på i løpet av uka!

NIB sa...

Ja, er det ikke et morsomt tema? Jeg kjente jeg var helt klar i hvertfall:)

Bodil: Du vet du har kopisperre om du ikke kan lagre bilder på bloggen din via høyreklikk og lagre som. Da må vi benytte andre og mer tidkrevende måter for å hente inn bildet, og den tiden har vi dessverre ikke. Derfor må vi be om at kopisperren fjernes.

:) AH

Manuela Hardy // Mrs. Hardy sa...

Hiver meg med før det er for sent denne gang ;) Håper det går greit at innlegget er noen dager gammelt? Og så var dere jo her IRL, kjempekjekt! Fin utfordring!

KROnPRINSESSENE sa...

Herlig utfordring...
Denne gleder jeg meg til å bli med på :)
Gleder meg også til å se alle kreative bidrag som kommer inn.
For noen N Y D E L I G E bilder i innlegget!
Klem May Helen

Anonym sa...

Så hyggelig! Bare en påminnelse om at det viktigste er at du inviterer, ikke at alt er perfekt hos deg:)

Er det ikke flere som føler at jeg vil ordne det og det først... Det viktigste er at den enkelte gjest føler husvarmen. At en gardin ikke er ferdig, eller at det ligger en leke i kroken osv, det betyr ingenting i sammenhengen.

Og en annen ting, kjære alle sammen, pass godt på stearinlysene nå når stearinlyssesongen har begynt. Husk at selv om du bare skal en tur på kjøkkenet så kan ulykken være ute om katten eller hunden er uheldig å svinse borti lyset direkte, eller setter i gang en kjedereaksjon. Vi har ingen hjem å miste:)

Bedre føre var..!

Linn Beate sa...

Spennede å se hva andre kommer med i denne utfrodringen. Jeg har gjort mitt for denne gang. :)

Lisette sa...

Først....superfint dekket bord hos deg, Ann Helen. Du bruker de vakreste farger, og buketten og teppet gjorde bildet fantastiskt, og ikke minst borddekkingen....;) Skal se om jeg får hivet meg på;)

Hege Morris sa...

Herlige bilder! Blir ikke med denne gangen for i morgen drar vi til Portugal!!! :) Lykke til alle sammen! klem hx

Lene sa...

Så herlig utfordring. Med huset alltid fullt av gjester, likte jeg denne ekstra godt!

Ha en herlig dag alle sammen :)

Monika sa...

beautiful inspirations:)!

Malin sa...

Kjekk utfordring og kjempefine bilder dokke viser over her! skikkelig fresht:-)

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempefin utfordring:D

ReVinyl sa...

Så mye flott! :D

Jeg har to favoritter, og krysser fingrene for at også gjestedommeren liker de. Go Mathildes skatter og Kaspara! ;)

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Lovely, lovely, lovely! Jeg elsker å dekke bord og invitere til koselige stunder både til hverdags og fest så denne måtte jeg jo bare være med på ;-)

Her kommer det nok helt sikkert mange bidrag og det blir mye inspirasjon å hente.

Hærlig flotte bilder dere viser. Sukk det føsrte bildet der var bare helt nydeligst.

Fin helg til dere!
Klæm Vibeke

Draumehjerte sa...

Hei NIB :)
Eg ønsker å bli medlem av NIB, og har venta lenge på at dere skal legge om denne sida (som det står når eg trykker på linken)..
Så eg Lurer når dette skjer??

Mvh Anita

Hokusfiliokus sa...

Hei, skulle legge inn mitt bidrag nå klokken 20.45, men ser at det ikke er mulig lenger. Fint om dere åpner denne igjen slik at man kan legge seg inn innenfor fristen som er 7. september kl 21.00. På forhånd takk :)

Unknown sa...

Så synd at dere stengte linken før kl. 21, jeg prøve legge inn for en venninne like etter 20.30 og da var det stengt. :(

Anne sa...

Var jeg for sein nå ????

Eldrid sa...

Heisan Nib jenter!
Jeg fikk lagt inn mitt bidrag, men jeg ser det ingen plass på deres side. Vet ikke om det er noe som er feil med selve siden. Den var levert før kl 21:)
Håper det lar seg ordne.
:)
Eldrids

Anjas Skatter sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
elviras drops sa...

Eg prøvde også å legge inn mitt bidrag, ¨men det var ikkje mulig sjølv om klokka enno ikkje er ni....

NIB sa...

Hei dere som prøvde å legge dere til!

Uff, her var det virkelig noe som krøllet seg til!
Dere er med i utfordringen alle sammen, vi sender over bidragene deres til gjestedommer.
Dessverre har vi ikke mulighet til å legge alle inn i linkyen nå, men da vet dere i allefall at dere er MED:)

Håper det er iorden:)

God søndag til alle:)

EMILLANA sa...

WOW SÅ MANGE FINE BIDRAG OG FLOTTE BILDER!

meg sa...

Hvordan blir man med på utfordringen?:)