Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

torsdag 25. oktober 2012

FINALISTER I BADEROMSUTFORDRINGEN

Det er finale!!

Et knippe fantastiske bad er plukket ut, og du kan nå stemme frem din favoritt. Julia Edin, redaktør i magasinet Studio har vært gjestedommer, og har plukket ut bildene under. Hun har også skrevet en liten linje om hvert enkelt bad. Vinneren får et gavekort på 5000 kr fra COMFORT.

Du kan stemme ut søndag 28.oktober.

1.ELISABETH HEIER

Edin: Renhet er en viktig følelse på badet, men det kan fort blir for kaldt og sterilt. Å trekke inn mørke elementer og natur som det er gjort her, er både lekkert, dekorativt og det varmer opp stilen på badet.

2.MRS HARDY

Edin: Dette ser ut som et varmt og delikat bad, med naturfarger som går igjen på veggen, benkeplaten, i håndklærne og til og med i den lille jentas lin-kjole.

3.
KRONPRINSESSENE

Edin: Dette er et godt eksempel på hvordan man kan gjøre et helt vanlig bad morsomt og personlig, ved hjelp av fargerike og lekene detaljer.

4. CHATEAU DE KONSTANSE

Edin: Jeg var solgt ved løveføttene. Er ikke alle jenters drøm å ha et badekar som dette?

5. INNI MIN HULE

Edin: Dette fremstår som et lite, men delikat toalett. Detaljene med speilet, sølvproduktene og stearinlysene gjør det varmt og luksuriøst.

6. ET KJÆRT HJEM

Edin: Badet fremstår som åpent, moderne og klassisk samtidig. De rette linjene brytes av de flotte runde lampene over speilet.

7. HANNES DAGBOK

Edin: Et bad behøver ikke være nytt og skinnende for å være flott. Dette er et godt eksempel på et sjarmerende bad med gamle, rustikke elementer.

8. BENGTGÅRDEN

Edin: Det industrielle-touchet gjør seg svært godt på dette badet, og gir et tøft og stilrent uttrykk.

9. SANS FOR SÅNT

Edin: Dette er uten tvil mitt favoritt bildet, jeg simpelthen elsker treveggen. Den gir varme og liv til rommet, og den hvite baderomsinnredningen blir en elegant og delikat kontrast.

10. DEAS OG MIA

Edin: Et helt vanlig hvitt bad kan bli så mye mer spennende ved å bryte med grov struktur som det er gjort på bakveggen (sees i speilet) og toppplaten her. Den store vasen med strå er prikken over i’en.


28 kommentarer:

Høytrykk sa...

Gratulerer til fine finalister! Min absolutte favoritt er Elisabeth Heiers bad. Superfint!!

marie sa...

Stemt på min favoritt!

Er det forresten meningen at vi skal se hvor mange stemmer hver får?

Stines Hjem - Livet på landet sa...

FLOTTE finalister!!! Har stemt :) På en fiin jente med et fiiint bad ;)

Elisabeth sa...

Oh my!
Dette var så stas :-) Tusen, tusen takk
for finaleplassen <3

Anonym sa...

10 nydelige bad! :)

Signe sa...

Herlige finalister alle sammen, men fant da et drømmebad til slutt å stemme på :)

Bratte Bakka sa...

Nydelege bad alle, men må innrømme at Mrs. Hardy sitt bilde gav eit søkk i magen fyrste gongen eg såg det, og kvar gong etterpå også :D

Lukka til alle saman!

Junk De Lux sa...

Tuuuuusen takk!!!! Skikkelig stas å bli plukket ut blant alle disse freshe og flotte badene og synes det er veldig kjekt at det fortsatt er plass til litt nostalgi;)

KLEM!!

Hanne sa...

Oi så mange fine bad!! Gratulerer alle finalister! Skulle ønske jeg hadde et like fint bad...:) Drømme, drømme:)

meg sa...

Kjempeflotte bad! Hannes dagbok får min stemme <3

KROnPRINSESSENE sa...

Litt av en overraskelse... Tenk at badet i kjelleren, som 7-åringen bruker ble funnet inspirerende!
Tusen takk og lykke til alle sammen :)
Klem May Helen

ralfefarfars paradis sa...

Så mange fine og inspirerende bad!! Min favoritt er chateau de konstanse- utrolig gjennomført og fint;)

Renate Josefine sa...

Så mange flotte bad <3 Blir helt forelsket jeg :)
Klem Renate

tonje boganes sa...

Fantastiske finalister. Gratulerer alle sammen, Jeg skal stemme på min favoritt... blir vanskelig, mange som jeg likte veldig godt her! :)

Unknown sa...

Wow, dette var kjekt! Tusen takk jenter og Comfort-dama som plukket ut :D
Hyggelig å være en av alle disse nydelige baderommene ;)

Svenngården sa...

Hurra så mange fine!! Både finalister og galleri! :)

Men "Inni min hule"-bidraget var jo bare heeelt fantastisk! Hohoi!

Lykke til alle sammen! :D

Mona Christin sa...

Fine bad, men litt for like mange av de. Savner litt mer sprik i finalen. Fant min favoritt og lykke til til det.

Mona C

et kjært hjem sa...

Oi, oi!! Takk for at dere trakk ut mitt bad i finalen! Veldig, veldig stas!!
Ane

MissMette sa...

Gratulerer så mye til alle finalistene :) Her var det mange flotte bad og bilder... Jeg har stemt :)) Klem fra Mette

Malin sa...

Gratulerer til finalistane! blir vanskelig å plukke ut 1, det var så mange flotte:-)

deasogmia sa...

Dette var utrolig gøy! tusen, tusen takk for finaleplassen!

Kreativ-i-tet Ann Merete sa...

Oh, dette blir ikke lett! Jeg har to-tre stykker som skiller seg ut, så må finne ut hvem jeg liker best ;)

Anonym sa...

Noe så kjedelig og likt - ikke mye å få inspirasjon av - lite originalt - uten personlig stil - ser ut som alt er henta fra samme
"leverandør" -

Marte - Inni Min Hule sa...

Oi! Tusen takk for finale plass! Det hadde jeg ikke trodd når jeg så ALLE de fine bidragene!

Klem fra Marte.

Monica/ Twist sa...

Mange fine bad her! Min stemme gikk denne gangen til Mrs Hardy sitt bidrag. Materialvalget som er brukt her er noe jeg ikke har sett andre steder. Mykt og stramt på samme tid, slik jeg liker det.

Hege Magreth Åbelvold sa...

Kjempespennende å bli valgt ut! Tusen takk!!

Ninni sa...

Så mange nydelige bad! Drømme drømme:)

Gratulerer til finalistene!

Mathildes Eden sa...

Gratulerer til alle finalistene! Her var det masse inspirasjon å hente. Skal snart i gang med stor oppussing; og flere bad. Så takk for inspirasjon!