Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

mandag 1. oktober 2012

OKTOBERUTFORDRING - BAD

Drømmebadet... har du det?

Badet til HOME BY LINN som vi besøkte på Karmøy i august.

Vi har så lyst å se badet ditt! Uansett om du har det badet du drømmer om, eller du har gjort noen grep med det badet du har mens du venter. Kanskje vil du bare vise frem fine baderomstilbehør? Håper du vil dele inspirasjon med oss!

Denne måneden er det COMFORT som sponser utfordringen - gavekort på 5000 kr til en heldig vinner.

Bad kan være ekstra vanskelig å ta bilder av: dårlig med dagslys og kanskje litt trangt. Håper dere deler uansett, og bruk gjerne #nibutfordring hvis du bruker Instagram. Utfordringen stenger 8.oktober kl 22. Du kan være med i utfordringen selv om du ikke er medlem på NIB enda. Vi trenger bilder som er minimum 500 px i bredden, og setter pris på bilder uten vannmerke, kopisperre eller collage.



28 kommentarer:

Heddas gode grunner sa...

Oi, spennende -men vanskelig utfordring for min del. Skal nok likevel prøve å få slengt meg med etterhvert..
Regner med at fristen går ut i oktober, selv om det hadde passet godt med august :)

Elisabeth sa...

Linn sitt bad er så fint!
Heldige dere som har sett det live : )

Og takk for sist, tiden går så raskt
når man er sammen med så mange hyggelige
mennesker - håper vi ses veldig snart igjen.

KLEM

KROnPRINSESSENE sa...

Endelig tid for utfordring igjen...
Beste med ny måned det ;)
Gjør meg umiddelbart opp noen tanker om hva jeg skal knipse. Må bare få febersyke barn og omgangssyk mann på beina igjen, så jeg får knipset i fred og ro hi, hi.
Badet til Linn er det iallefall ingenting å si på! Makan til god smak ;)

Forresten sååå herlig å se dere igjen. Jeg oppsummerer helge med 3 ord: "råstilige-boots-Solveig", neonrosa og maRRRmoRRR ;)

Klem May Helen

Sukkertøy for øyet sa...

Oi! Her gleder jeg meg til å følge med! Sikkert mange lekre og herlige bad rundt omkring her!
..jeg er ikke en av dem! -ler-
Så nå skal jeg bare suge til meg inspirasjooooon :)

Fin høstuke til dere jenter!!!

MittLilleHjerte sa...

Så spennende utfordring!:)
Kan tenke meg det finnes veldig mange fine bad rundt omkring ja:)
Fin dag jenter:)
Klem

Bdicte sa...

Fryktelig kort tidsfrist da... :P
Tror jeg skal hive meg på denne.

Ha en fin dag!
Hilsen
Benedicte

NIB sa...

Hedda: Hehe, ja oktober er det jammen blitt;-) Sleng deg med:)

Elisabeth: Linn sitt bad er helt smashing, og ja vi kjenner oss heldig som har fått oppleve hele huset hennes:) Var så kos å se deg i helgen, håper det ikke blir lenge til neste gang!

Kronprinsessene:
Maarrrrrmoooorrr! Hvordan går det med dere? Hoho, litt av en velkomst å komme hjem til. Håper du slipper unna:) Var fantastisk å se deg igjen, smiler når jeg tenker på deg:))

Ida: Sikker? Du må jo ha noen vedig fine detaljer på badet kjenner jeg deg rett? :) Bli med, bli med!

Mitt lille hjerte: Fin dag til deg også, håper du henger deg på:)

Benedicte: Ja, fristen er som alltid den 7:) Hvis ikke bruker vi over halve mnd på Utfordringen her på NIB. Gallerier, gjestedommer, finale, premieinnlegg etc vettu:)

HA EN HERLIG HØSTDAG KJÆRE DERE! :)
Her er det både litt høstferie og litt jobbing på gang, innlegg fra Bergen kommer omsider her også.

Klemsi, Ann Helen

STYLIZIMO sa...

Jeg har nok ikke drømmebadet, men etter å ha malt den ekle mønstrete borden vi hadde, så har det iallefall blitt litt bedre.
Deler det som et tips til alle som har lyst til å fjerne den gode gamle "pynteborden" :)

Ellers takk for sist, jenter! Alltid like hyggelig å se dere.

klem, Nina

Bodil sa...

Herlig utfordring! Nettopp ferdig m badet...dette blir artig.
Klem Bodil

Bodil sa...

Herlig utfordring! Nettopp ferdig m badet...dette blir artig.
Klem Bodil

Bodil sa...

Herlig utfordring! Nettopp ferdig m badet...dette blir artig.
Klem Bodil

Bodil sa...

Ojsann...skal si jeg var ivrig her.
Sorry for det:-)
Klem Bodil

smileull sa...

Wohoo! Denne gang heiv jeg meg også med, for aller første gang! Ikke så ofte jeg føler jeg verken har noe å vise frem - eller tid til å ta bilder. Denne gangen hadde jeg bildene fra før, og det passet jo bra siden jeg ligger her på sofaen med beinet høyt... ;-) Gleder meg VELDIG til å se mange flotte og inspirerende bad! Badet i innlegget deres var helt herlig. Bildet er herved lagret i inspirasjonsmappa!

smileull sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
linn sa...

Nei, har du sett! ;)

Eg er klar for utfordring!

Anonym sa...

Jeg har allerede min favoritt, Villa Greve, helt min stil :)

Henriette F.

Sjarm og Glede sa...

Å det er så kjekt med bad ;-) Vi har bare ett helt fryktelig bad, derfor sendte jeg inn bidraget på mitt wc rom, for det er fint ;-) Vi skal lage ett helt nytt bad, så det passet jo så bra med så mange gode ideer. Dere er utrolig flinke alle sammen ;-) Gleder meg til resten kommer med sitt bidrag ;-)
Klem Hilde

Tullefrans sa...

Spennende! Badet vårt er jeg jo faktisk fornøyd med, så det er godt mulig jeg slenger meg på! En god grunn til å ta en storrengjøring der, altså.

ReVinyl sa...

Juhuu!!
Denne utfordringen kommer perfekt siden vi skal sette inn to nye bad i et nybygg. Det er en jungel av ideer og synes det er deilig å kan få servert noen på fat her. Spesielt er dette med lys ved speil i våtsone vanskelig. Ikke så mye lekkert akkurat. Nå skal jeg inn og suge til meg masse flott inspirasjon :)

Siw

Elin | Draumesidene sa...

Heisann damer! Takk for nok ei fin utfordring! :)Har et spørsmål. Har lagt merke til at det ikkje alltid er bildet folk legg inn over her, som de viser viss ein går vidare til galleri eller finale? Stemmer dette? Trudde ein sjølv skulle velge eitt bilde? Eg har gjort det slik at det øverste bildet i innlegget (det blir som regel fleire i tillegg) er uten ramme og vannmerke. Synes ofte det er vanskeleg å velge kva som er det beste bildet. Denne gongen har eg latt to bilder vere slik, i tilfelle de velger det beste. Beklager viss dette har vore diskutert før, og eg ikkje har fått det med meg! Lykke til alle som deltek! Allereie masse flotte bilder!

Klem,
E :)

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Hei flinke NIB jenter:)

Usikker på om jeg skulle velge bilde nummer 1 eller 2 i innlegget,- så dere kan velge det dere tror passer best:)

Ha en fin helg:)

Marte - Inni Min Hule sa...

Hei!
Nå har jeg blitt me i konkurranse her for første gang. Artig:-) Bare si ifra hvis bildet er for lite eller noe. Tror jeg fikk det til riktig, men er ikke helt sikker:-b

Marte.

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

oh spennende. Bad er vanskelig, men akk så fint! Finfin utfordring!

NIB sa...

Hei Elin /Draumesidene.

Godt spørsmål:)
Man blir på en måte med i Utfordringen med et helt innlegg. Om man ikke spesifiserer eller tydeliggjør på annen måte hvilke av bildene i innlegget en ønsker skal gå videre, velger vi rett og slett det vi synes er finest:) I ditt tilfelle ser vi jo lett at det er det første bildet du ønsker skal gå videre, pga manglende vannmerke.

Konstanse:
Det er helt ok:)

Lykke til i Utfordring:)

Klemsi, Ann Helen

Elin | Draumesidene sa...

Takk for svar, men eg har altså to bilder i innlegget uten ramme og bildemerke denne gangen.

E

marie sa...

Jeg lider av beslutningsvegring og tenker at det er Nib-damene/dommer som velger. Når det gjelder valg til miniatyrbilde over her velger jeg det som tar seg best ut i miniatyr.

Unknown sa...

Hmm, innlegget mitt blir ikke reg?!
Ja ja, kanskje det bare tar litt tid?
La det inn for over 30 min siden

NIB sa...

Elin:) Da velger vi det vi tror du har best sjangs med:)

Anne Marte: innlegget kommer øverst, så jeg fant deg der oppe:)